Birazcık Komikli Şakalı Açık Mikrofon/ BKM Comedy Night Hard Rock Cafe


Dikkattt! Bu yazı bir etkinlik içerir! :))

Devamlılığı olan bir etkinlik olduğu için sıcağı sıcağına biraz bahsedip gitmek isteyebilecek olanlarınıza fikir vermeyi boynumun borcu olarak gördüm millett! :))

Geçtiğimiz 24 kasım salı günü Hard Rock Cafe de BKM Comedy Night adı altında ‘Açık Mikrofon’ stand-up sahne aldı. Daha önce birçoğunu tanımadığım stand-up komedyenleri ( kendilerini komedyen olarak adlandırdıkları ve bununla ilgili de espriler yaptıkları için bu şekilde bahsedeceğim yazının devamında 🙂  ) ile ilk defa böyle bi etkinliğe katıldım. Hemen hemen bir çoğumuzun gösterisine gidemese bile dvd ile izlediği şuan için ülkemizde bu işi en iyi yapıp para kazanan Ata Demirer , Cem Yılmaz , Yılmaz Erdoğan , Tolga Çevik  gibi komedyenlerin yoluna yeni başlayan kendilerini geliştirmeye açık olan bir ekip.
Yaklaşık 20.15 civarı henüz erken olduğunu düşünüp gittiğimizde gösteri için gelenleri olduğunu gördük, sahne alt katta kurulmuş ve oturma düzeni de öncesinde ayarlanmış. Stand-up gösterilerinin vazgeçilmezi ‘koltuk’ spotların altında gösterinin başlaması için bize eşlik etti 21.30 a kadar . Bu arada sadece gösteri için değil yemek yemek, birşeyler içmek için gelenlerde mevcuttu , yani Hard Rock Cafe de yapıldığı Zaman mekan etkinlik için kapatılmıyor, sadece bir kısmı gösteri için ayrılıyor diyebiliriz.  Daha önceleri de aynı şekilde performans sergilenmiş burada. Açık Mikrofon komedyenleri yaklaşık 10-15 dk sahnede kalıp minik performanslar sergilediler ve arada yine gruba dahil olan Doğu Demirkol bu gösteride sunucu, moderatör görevi üstlenmiş. Zannediyorum ki bunu her seferinde bir diğeri yapıyor.

Doğu Demirkol ilk sahneye çıktığı andan itibaren direkt espri yaparak bir giriş yaptı ancak biraz grup ve gösteri ile ön bilgilendirme yapıp ortamı ısıtsaydı daha iyi olurdu fikrindeyim. İlk aşamada -hmm kötü geçecek bu akşam galiba düşüncesi geldi bi an ne yalan söyleyeyim . Ancak Zaman geçtikçe Doğu oldukça güldürdü, zaten kendisininde belirttiği gibi biraz tarz olarak komediye yatkın :))


Sonrasında 10 dakikalık performanslar içimin sırasıyla Tuna Kalınsız, Yavuz Günal, Utku Ergin , Buse Sinem İrem sahneye çıktılar.




Buse Sinem İren sonrasında bir ara verildi ve sonrasında ilk gösteriyi Deniz Altıntemiz aldı. Diğer komedyenlere göre biraz daha fazla tecrübeli oluşunu hissettirdiği hani ‘ çok güldüm ama esprileri hatırlayamıyorum ‘ dediğimiz gösterilere en yakınıydı diyebilirim. Sonrasında Murat Gençoğlu, Yusuf Altıntaş, Caner ömür performanslarını sergilediler. 2. Bölüm daha başarılıydı diyebilirim, Yusuf ve Caner in performanslarıda seyirciden çok olumlu tepki aldı :))





Tüm performanslar için gördüğüm olumsuz şey ise eşcinsellik üzerine gereğinden fazla espri düşünülmüş, yada küfür evet yeri geldiğinde güzel ve yeri geldiğinde de komik olabiliyor ama dozunda olmalı diye düşünüyorum.

Benden bu kadar , gerisini gidip görüp deneyimleyebilirsiniz:))

BKM Mutfak ta düzenli aralıklarla performanslarını sergiliyorlar aynı zamanda gruptaki bazılarının tek kişilik gösterileride var , sosyal medyadan iletişim sağlayabilirsiniz, öğrenebilirsiniz :))
*kişi fotoğrafları resmi Facebook sayfalarından alınmıştır.

Darüşşafaka Doğuş- CSKA Moskova Basketbol Maçı İzlenimleri ( Valkswagen Arena) 


Üzerinden henüz birkaç gün geçti ve devamı geleceğinden hem gitmeyi düşünenler için bilgilendirme olması hemde hiç aklında olmayanlar için akıllarının bir köşesinde dursun diye bir etkinlik yazısı okuyacaksınız şimdi evet ! :))
Benim gibi temeli sadece ilkokulda haftasonu bir etkinlik yapsın bu çocuk hem boyu uzar hemde sosyal çevresi de genişler diye basketbol kursuna gönderilen ( tabiki bende arkadaşlarım gidiyo özentiliği ile gitmmiştim yalan yok :p ) ve sonra diz kapağını kaydırıp bu profesyonel spor hayatını başladığı gibi bitirmek zorunda kalan biri olduğum için hiç ama hiç hobim olmayan bir etkinlik ‘Basketbol Maçı’ üstelik basketbolu erken yaşta bırakmış olmam boyumada olumsuz etki yaptığı için birazda küsüm tripliyim… Sonuçta hepi topu 1,5 metre bir insan sayılırım.
Neyse gelelim yazının içeriğine, basketbol maçlarıda benim için futbol maçlarıyla aynı sayılabilirdi taaaki bu maça gidene kadar! Darüşşafaka Doğuş – CSKA Moskova maçı 5 Kasım Perşembe akşamı 21.00 da Volkswagen Arena da oynandı. Öncesinde biletler biletix te satışa sunulmuştu, ama biz ‘ nasılsa buluruz yaa yani bitecek değil ya gidince alırız ‘ deyip bilet almadık. Bizim gibi düşünen yokmuş meğer, meğer herkes almış biletini öncesinde! Çünkü bir gittik ‘ biletler tükendi’ dediler. Gerçekten o kadar kalabalıktıki şaşkınlık içinde kaldık. ‘Tamam hata ettik keşke önceden alsaydık ‘ filan gibi düşüncelere kapıldık bide kalabalığı görünce insan şevklenir ya hani işte tamda o yani ! Neyse biraz ortalıkta dolandık maçın başlamasına son dakikalar insanlar içeriye giriyo filan tabi biz boynu bükükler 😦 sonra birinin elinde Bikaç bilet gördük ve bir bey ondan bilet aldı ‘ aaaa karaborsa bilet mi satıyo acaba ‘ diye bi düşünceyle ‘ bilet var mı ‘ diye sorduk ve elindeki biletlerden iki tane verdi bize! Meğer davetli olup gelmeyenlerin biletleriymiş onlar!!! İşte mutluluk 🙈 işte sonra koştur koştur girdik içeriye , ve gerçektende Volkswagen arena çok güzel millet! Maslak’ta UNIQ kompleksi içinde yer alıyor, ve aslında modern bir konser salonu, daha öncede çeşitli konserlere ev sahipliği yapmış. Maçlar öncesinde Özek portatif parke, pota ve tribünler yerleştirilerek Euroleague standartlarında bir basketbol sahasına dönüştürülüyormuş. İçerisinde 24 özel loca, 84 VIP saha içi koltuğu var. İlk girdiğimizde buranın maçlar için böyle portatif olarak dizayn edilebileceğini hiç düşünmedim açıkçası, sonradan öğrenince de şaşırdım, gerçekten bravo. Salona girdiğimizde hemen birileri karşıladı ve ışıklı bileklikler verdiler sallayınca yanıp sönüyor dıptısdıptıs :)) sonra tribünlere geçtik ve orada herkes için ayrı ayrı koltuklara bırakılmış birer tshirt ve maçta tezahürat yapmak için kartonlar vardı. Maç başladı ve gerçekten bu kadar ilgimi çekebileceğini düşünmemiştim, o atmosferde ister istemez büyük bi heyecanla izledim, aralarda çıkan ponpon kızların gösterileri, devre arasında Manga grubunun Darüşşafaka öğrencileri ile bitikte hazırladığı gösteri derken maç anlamadan bitti. CSKA Moskova ya 75-80 mağlup geldik ama çekişmeli bi maç oldu!
Maçı izlemek için gelen ünlü isimlerden en çok dikkat çeken Murat Boz Darüşşafaka öğrencileri ile bol bol fotoğraf çektirdi. Çünkü ünlü olmak bunu gerektirir!! :)))
Yani sadede gelecek olursam bundan sonraki maçlarada gitmeyi düşünüyoruz, Darüşşafaka Doğuş , Türkiye basketbol süper ligi’ndeki maçlarını ‘ Darüşşafaka Ayhan Şahenk Spor Salonunda , Turkish Airlines Euroleague deki maçlarını ise Volkswagen Arena da oynayacakmış bilginizee!!


 

Semt Pazarlarından- Beşiktaş Pazarı ( cumartesilerin vazgeçilmezi ) 


Eveeeeet pazar sevenler bu post tam size göre :p

Şimdi ben pazar sever biri olarak şunu söylemeliyimki bugüne kadar gitmiş olduğum şehirlerde semt pazarına uğramadan dönmem! Bu sadece sebze,meyve satılan taze ev yapımı reçellerin, tarhanaların, ekmeklerin, capcanlı yeşilliklerin, dalından yeni kopmuş heryürlü yemişin satıldığı pazarda olabilir, çorbadan tut kepçeye, ayakkabıdan tut halıya, perdeye kadar herşey olan pazarlarda olabilir. Eskişehir’in ‘ çarpa’ sından, Edirne nin cuma günleri olan sosyete pazarına kadar… Neyse bu yazının konusu olan Beşiktaş pazarına gelelim, Beşiktaş pazarı her cumartesi günü Beşiktaş evlendirme dairesinin tam karşısında hafta için otopark haftasonu da pazar yeri olarak kullanılan fotoğraftada görmüş olduğunuz 2 katlı bir pazar yeridir. Cumartesi günleri Nüzhetiye caddesinden evlendirme dairesine doğru ilerledikçe o günün pazar günü olduğunu anlamanız çok muhtemel 🙂 peki neler var bu pazarda ?


Pazarın alt katı sebze-meyve, üst katı ise aklınıza ne gelirse 😉 merdivenleri çıktığınız gibi son haftalarda ‘ H&M ,Zara, Koton bunlar gel abla’ diye çeşit çeşit şal satan bir tezgah var ve gerçekten alınmayacak gibi değiller 🙂 sonra hemen çaprazında muhtemelen pazara gelenlerin çok iyi bildiği önemli güzel markaların ihraç fazlalarının satıldığı bir tezgah varki offff …. :p ( Beşiktaş çarşısındaki mağazalarda, Kadıköy çilek sokaktaki mağazalarda da olan ürünlerde burada mevcut)


Ve pazarın iki köşesinde de böyle gelenlerin hem alışveriş yapıp hem çay,kahve içmek, pasta börek ve  orada taze taze yapılan gözlemeleri yiyebileceği mola verecekleri alanlar mevcut 🙂

 veee takılar, tokalar kim sevmez :p uygun fiyatlıları olanları olduğu gibi, daha yüksek fiyatlı gümüş,değerli taşlı çeşit çeşit aksesuar ürünlerinin olduğu birsürü tezgah var kızlaaaaar:) unutmadan söylemeliyim ; çanta, ayakkabı, takı tezgahlarının çoğunda kredi kartı kullanılabiliyor.



Mont, atkı , şal, şapka, nevresim, masa örtüsü, tencere, tava, parti süslemeleri, iç çamaşırı, ve benim favorim harika çoraplar :p hepsi var 🙂


Mevsimine göre değişen , kışın kalın termal, yazında sporcu ince taytlar, pjama takımları en popüler olan ürünlerden 🙂


Numaralı gözlükten, sezonun trendi olan hertürlü gözlük çeşidi, el yapımı bileklik, pantolon, parfüm, makyaj malzemesi , antika,…….


Alt katında da balıktan, peynir zeytin, meyve , kuruyemişe kadar midemizi şenlendirecek herşey mevcut :))

İşte böyle millettt, umarım faydalı bir yazı olmuştur, kimbilir cumartesi günleri karşılaşırız belki ? 😉